Cemrenur daha daaa cook beklersin herlde,☺️😂 bende 40+3 olacagim saatler sonra yarin doktor kontrolum var heryere yaziyorum artik doguramiyorum diye 🙈 tek doguramayan benmisim gbi hicbir belirti yoktu ki dün gece basladi biraz belirtiler ve sabah uyndim ki karnim epey asagida tamamen uerlesti hala ara ara acilma oluyo gibi hissediyorum bi sızlama geliyor ama herseferinde tik yok bu gece gelmesini istemiyorum dün gece gelecek diye heycandan uyuyamadim yarin gece gelirse daha iyi benim için 🤭 15 aralık dogum günüm annesinin dogum gununde gelsin istiyorum inşallah 💕