smyra32 aynı durumdayız neredeyse 3 hamlede sağdan sola dönüyorum. Acı eşiğim çok yüksek kolay kolay canım yanmaz bu can yanması gibi bişey de değil ama zor işte hele akşam oldu mu yere göğe sığamıyorum ya ne yatmak ne dolaşmak yürümek oturmak hiç biri işe yaramıyor içim sıkılıyor gibi şeyler yaşıyorum işte 😂