Uykucu_sirin Eveett hanımlarr artık 38+1 olduk doğuramıyorum postu açma vakti geldi. Totem yapalım dedim. Sizin kaç gün kaldı?
sevara Uykucu_sirin 39haftalıktayım 2haftadır bekliyoruz oğluşumu. Yalancı sancılar çoktan var ama düzensiz. Her gün bugün mü gelecek diye ümit ediyorum. Sağlıklı kucağımıza alalım hepimiz 🤲🏻 Bende doğuramuyorum totemi yapsam mı diye düşünüyordum 😅
Aysgog Daha var cnm.Bende 39 hafif sancı gelip gidiyor ama kızımın gelmeye niyeti yok bekliyoruz bakalım 🙏🏻😍
Uykucu_sirin Aysgog benim 2 cm açılmam var 1 haftadır lekelenmem vs oluyor arada ama sancım yok diye yatışım yapılmıyor. Gelsin artık yahu
Uykucu_sirin Aynurr16 ah ne güzel ne zaman doğurucaz acaba. Bu gece gelirse var ya bu totem meselesi tutarsa müthiş şaşırırım
Uykucu_sirin Htciskif allah kolaylık versin ya. Bir yandan da allah korusun o kadar beklemek istemem. Ben çok zorlanıyorum doğurayım kurtulayım diye bekliyorum
smyra32 Uykucu_sirin gerçekten çok zor inan hareket bile edemiyorum.. çok kilo almadım verdiğim kilolarla 11 kg aldım verdiklerimi saymazsam 5 kg aldım.. çatı kemiklerime iyice yerleşti yürümek yatakta sağa sola dönmek işkence oldu .. yerde otururken kalkacaksam da eşim yardım ediyor kilo alaydim nolurdu hâlim bilmiyorum.. ilk hamilelik hiç böyle değildi 😭
gbayindir 38+5 im çatım darmış bir hafta daha bekleyelim hem bebek toparlansın hemde normal için elimizden geleni yapmaya çalısırız ama cok zorlanırsın dikişin cok olur hemde riskli olur dedi galiba haftaya gün alacagım
Aynurr16 Uykucu_sirin ay bikaçgün daha beklesin ya yarın kontrolüm var çok heyecanlıyım 🥰 ne olur ne olmaz diye bütün evi temizledim bi tık yok ama nebiliyim 🙈
gzll 39 haftaliğim dün lekelenme oldu ama sancı hiç yok nışan mi gelmiş oluyor anlamadım randevuma 3 günüm var suyum azalır falan dye çok korkuyorum
Uykucu_sirin Aynurr16 ya ben beklesin istemiyorum ya. Temizlik felan da bitti. Pilates topu çömelme kalkma hiç bana mısın demiyor
BabyGurel 39+1 günlüğüm bende… bence artik doğuramıyorum totemi yapmanın zamani geldi.. her gun gelsin diye yol gözlüyoruz…
MervEslinArden Uykucu_sirin happkids li olduk biz merak ettim bi bakayım burdaki annelerim nasıllar diye, 40.haftamda geldi benim cücük kızımda en kısa zamanda bütün gün sayan annelerimde sağlıkla kucaklarına alırlar yavrularını inşallah 🤲