Allah’ım kaç gündür şeker ölçmekle geçiyor günlerim sabahları açlık 120 civarında çıkıyor toklukda genelde 130 140 arasında bazen daha yüksek çıkıyor bazen daha normal bı düzeni yok takmiyim stres olmiyim diyorum ama yok kafam illaki takılıyor. Bı de ölçtüğüm alet bı 30 saniyelik farkla farklı sonuçlar çıkarıyor güvenimi sarsıyor sinir oluyorum hangi değere inanacagimi şaşırıyorum 😑