Mrv16 Merhaba kizlar 75 gr seker yuklesi yapildi. Aç 95 Saat tok 114 Saat tok 81 cikti sizce nasil doktor diyet onerdi.Ayni durumu yasayan var mi?
Mervetekmn Mrv16 yok canım sende şeker ne arasın KESK’e benımde öyle olsaydı 140 geçmemesi gerekiyor 1.saatlık ölçümde.bende şeker var tokluk 170-180cıkıyo insülin kullanıyorum benım açlık sekerım 107-110 cıkıyo
dermus Mrv16 aclik azicik yuksek sınırı 90 ama digerleri cok iyi. Benim hepsi yuksek cikti diyet verdi
haziranin25i Mrv16 2.saatim de 113 çıktı doktorum korkulacak birsey olmadığını söyledi. Sizin 81 çıkmasına rağmen diyet mi önerdi doktorunuz şaka gibi
Sngl27 Mrv16 normal çıkmış ki benim. aç 125 tok 198 çıkmıştı diyetle düşmedi insülin verdi insülin ile aç 95 tok 130 140 arası doktor böyle iyi dedi
kuzeylianne Mervetekmn yaaa bende insüline gecıcem büyük ihtimslle. Nasıl peki zor oluyor mu bebege size zararı var mı. Sizi rahatlattı mı. Öğrenebilir miyim.☺️
ipekkkkkkk7 Mervetekmn Benim haftam gecti yaptiramadim ne yapmam gerekiyor çok kaygılaniyorum hani ne gibi zararı olur eğer varsa ve ben test yaptirmadigim için bilmiyorsam ?
Mrv16 dermus 1 hafta aclik tokluk takibi yapip tekrar gidicem bakalim. Evde olctugumde diyette yapiyorum aclik bazen yuksek bazen dusuk cikiyor bayagi bi stres yaptim bu konuda 😏
Ozlemust Gebelik şeker çıkanlar 25.haftaya kadar kaç kilo aldınız acaba alınan kilolar ilgisi var mı yarın bana da test yapılacak heyecanlıyım 8 kilo aldım çünkü çıkarmış gibime geliyor
sumeyye60 Ozlemust Kilo ile çok alakası olduğunu sanmıyorum ben de 25. Haftadayım 8 kilo aldım ama şekerim çıkmadı 🤷🏻♀️
Mrv16 Ozlemust bana 16. Hafta yapildi seker yuklmesi suphelendikleri icin.Ben 16. Haftamda 2 kilo aldim
Ozlemust sumeyye60 ya iyiii bari içime su serptin teşekkürler niyeyse şekerden korkuyorum.umatım bende de çıkmaz. Doktorun kilon için yorum yaptı mı çok mu almışız 🤔
Vesile001 Benim açlık kan şekerim 97 çıktı. Dr endokrine yönlendirdi, tokluk 140 ’ın altında olduğu için ilaç başlamadı ama diyet verdiler. Bebeğin suyuda fazlaymış. 27 haftalık hamileyim. İnşallah bir sorun çıkmaz.
Mrv16 Vesile001 ben birde evde takip ederken decavit ilacini iciyorum onu ictikten sonra da aclik sekerim yukseliyor acaba etkisi varmidir