Yasemin_K Meltem374141 valla benim kiz biraz hizli bakalaim ne zaman dogacak erken gelirse hic sasirmam😁
kubraasliii Tatlimm_tatlimm bende de aynı sorun var canım. Özellikle akşamları karnım inanılmaz sertleşiyor ve çarpıntım oluyor. Olduğum yere sığamıyorum kaburga ağrısından. Salı günü kontrole gidicem. Bakalım inşallah herşey yolundadır. 29+1 deyim ben de
Firdevs_gozde Asli-35 ayakta çok durunca oluyor demek ki gerçi ben daha 23 haftalığım ama evde yemek falan yapınca kaskatı oluyor benim de karnım kontrolüme 1 hafta var henüz doktora soracaktım bende teşekkür ederim 🥰
Acemianne98 Mom092 bende de durum aynı benim kimde sol tarafa genelde böyle oluyor karnım üçgen dörtgen şekilden şekile giriyor nts de hiç sancım çıkmadı 35 haftalığım şu an bir aydır böyle
Mom092 Acemianne98 ayni valla 30 dan beri boyle toplaniyor bide nefesimi kesiyor sanirim yalanci sancilar bunlar kasilmasi flan doguma hazirliyor vucut kendini
Arife1903 Bende 34 deyim Allah nasip ederse cuma ğünü hastaneye yatcam karnım sertleşiyo ayaklarım ellerim aşırı şişti baya ağırlaştım Allah hepimize yardım etsin