Kızlar haftam 29 3 gündür özellikle dün karnımda kasılma çok oldu. Yarın doktora gidicem ama korkuyorum doğumum bu şehirde olmayacak çünkü. Beni hastaneye falan yatırır diye korkuyorum zaten yenidoğan üniteleri de yok.
Karnım taş gibi oluyor kasılma oluyor kasılma olduğu an çarpıntı oluyor. Kimler bunları yaşıyor kızlar?