Sevda11_ kalp atışı çok çok az alabildi çok küçüktü ben çok tedirgin oldum kanama olunca ondan ufacık duyduk ama henüz tam anlamıyla başlamış sağlıklı diyemem dedi yani duyamazsanız göremezseniz hiç panik olmayın benim esas randevum haftaya 7+5 olacağız o zaman duyarız dedi doktorum