Fatmaada2015 Edae bende folik asit we magnezyum kullanıyorum 6 haftada başladı 18 haftalık olduk hala kullanıyorum balıkta yiyemiyorum ne yapmam lazım belimde fıtık we bel düzleşmedi war magnezyum ağrıyı azaltıyor
pinar22 Edae canım ben 10. Haftadan beri omega royal kullanıyorum. 38. Haftadayım şuan doktorum balıkta yesen ek takviye her zaman iyidir beyin gelişimi için dedi o yüzden doğuma kadar kullanıcam
cansucu Uzmanlar haftada en az 2 porsiyon balık yiyin diyolar ama ben yiyemediğim için takviye olarak easyfishoil alıyorum benim gibi balıktan tiksinen varsa tavsiye ederim hiç mideyi rahatsız etmiyo
lexx cansucu Bende balık yiyemiyorum doktorun verdiği hapıda zar zor yiyorum easyfishoilde balık kokusu falan var mı?
cansucu lexx ne tadı ne kokusu yok zorlanmadan yersin canım tadı da meyveli baya güzel ben rahatlıkla yiyebiliyorum sende zorlama easyfishe bi şans ver pişman olmazsın
sevggialan Edae Kullanıyorum tabi ki omega3 her yaşta her dönemde çok önemli benim kullandığım easyfishoil yetişkinler için olanı normalde midem çok hassas ama bu hiç rahatsız etmedi.