Edae Merhabalar, eczacı son 3 ay mutlaka balık yağı hapı alın dedi ama doktorum haftada bir kez balık yiyorsan yeter dedi doktoruma her zaman güveniyorum ancak içime sinmedi alsam mı acaba diyorum. Son 3 ayda olan anneler siz kullanıyor musunuz acaba?
Kuzey61 Edae canım biz 18 hafta olucaz bu gece ben balıktan tiksindiğim için doktorum bana ayni kutuda hem OMG hem Vitamin kapsülleri olan bir ilaç verdi onu kullanmaya başladım sonuçta balık yiyebilirsen yediğin zaman alma omg yı dedi. İlk hamileliğimde de sonları yaza denk geldiği için her zaman taze balık bulup yiyemiyordum o zamanda garantiye almıştım omg kapsül kullanarak 😉
ogretmmenanne Edae ben 9. Haftadan beri İmom omega kullanıyorum. 28. Hafta hala devam ediyoruz. Başka vitamin kullanmıyorum. 16. Haftada solgar kalsiyum d3 ve kan hapına başlattı doktorum. Hepsi bu. İmom omegaya emzirirken de devam edeceğiz doktorum öyle dedi
Mzgnormann Edae ben hem omega 3 hem kan ilacı kullanıyorum bu ilaçlar önemli bunlardan öncede folik asit kullandım
Glysrcn Ben doktoruma sormadım unutuyorum güvenilir iyi bi markanın aldım haftada bş kaç kez içiyorum. Balık yediysem içmiyorum mesela
Edae ogretmmenanne d vitamini ve demiri ben de folik asiti bıraktığımda başlattı ancak balık hapı yerine haftada bir mutlaka ye yeter dedi telrsr bir sorayım çok teşekkür ederim.
Edae Mzgnormann folik asiti bırakınca demir ve d vitamini başlamıştık biz de hala kullanıyorum ama balık yiyorsan gerek yok dedi telrsr bir sorayım omega 3ü teşekkür ederim
Miskokulum35 tugce67-67 banada balık yağı hapı verdi doktor. Ama bazen kusuyorum kokusunda içemiyorum hapı ni zararı olur mu acaba 😟
Mzgnormann Edae Omega 3 yönünden en zengin olan balık çeşitleri ise; somon, ton balığı, ringa balığı, uskumru, sardalya ve hamsi olarak bilinmektedir.
Fatmaada2015 Edae bende folik asit we magnezyum kullanıyorum 6 haftada başladı 18 haftalık olduk hala kullanıyorum balıkta yiyemiyorum ne yapmam lazım belimde fıtık we bel düzleşmedi war magnezyum ağrıyı azaltıyor
Kdrytl Ben balık yiyemedigim için balık yağı içiyorum möllers markasini aldim memnunum kokusu da yok. 16. Haftadan beri kullanıyorum 28. Haftamdayım kullanmaya da devam edeceğim
Cepni Canım ersağın balık yağını kullandım çokta memnun kaldım yağlı süt yapıyo banada başka kullananlar tavsiye etmişti herkese tavsiye ederim
150_gelartik Ben balık hapini 14. Hafta muayemde aldım 9 tablet içtim ama hepsini geri kustum 21 hafta da yeniden gidicem o zaman sorucam icemiyorum napcam diye