2kuzu1annee dilan4 en son adet tarihin ne zamansa onu yaz programa sana kaç haftalık gebe olduğunu söylüyor cnm ,😃
Aybeniz Hayrlı olsn bebişleriniz ben de 5+5 hamileyim sadece arada kasık ve bel agrım oluyor bulantı için erkn sanrm nırmlde gebelıklerim de cok bulantım olur yarn kontrlm var bakalm hayrlısı herseyın❤️🤲🏻
Svmm0707 Aybeniz bende 5 haftalık hamileyim canım sadece arada sırada sızı ve batma oluyo başka bişey yok normal demekki bende neden belirtim yok diyodum sendede yokmuş :)
Melike883 Aybeniz canım kalp atışını duyarsan bize de haber bende 5+5 te gitmeyi planlıyorum 😊 Allah kucağmıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Sinemz @ Bebekim_benim ben 4+4 üm bıgün test yaptım iki kez çift çizgi çıkınca doktora gittim beta hcg 229 çıktı cuma tekrar gidicem
Busbusra9 Bebekim_benim teşekkür ederim canım iyiyim şükür şu anda bi sıkıntım yok gibi görünüyor sadece bazen kasıklarım ve karnımda ağrı oluyor ilk başta korkuyordum ama normalmiş sanırım. Keseyi görebilmek için sizce doktora ne zaman gitmeliyim son adet tarihim 9 kasımdı doktorum tam bir aylık hamilesin dedi
istanbulhanimefendisi Bende varım 4+4 perşembe beta 300 e yakındı kese oluşmaya başlamış hafta içi tekrar gideceğiz iğne başlancakmış istediğimiz değerlere gelebilirsek kalp atışı ne zaman duyulur kızlar sizden duyan var mı bu arada bende kasık ağrılar var ve akıntı var
Aybeniz Svmm0707 yanlıs hatrlamıyorsam 2 hamileliğimde de 6. Haftadan sonra baslamıstı ama ben 3 ay cok kötü olurdum kusmaktan bakalm yarn 6. Haftama giricem ins bu gebeliğim bulantısız kanamasız olur🤲🏻