Bebekim_benim teşekkür ederim canım iyiyim şükür şu anda bi sıkıntım yok gibi görünüyor sadece bazen kasıklarım ve karnımda ağrı oluyor ilk başta korkuyordum ama normalmiş sanırım. Keseyi görebilmek için sizce doktora ne zaman gitmeliyim son adet tarihim 9 kasımdı doktorum tam bir aylık hamilesin dedi