Aslanannesiayse Elf0305- ilk gebelikse normal canım benimde öyle olmuştu iç karnın geniş dediler şimdi ikinciye hamileyim bende 14. Haftadayım ve çıkmaya başladı bile ;)
Minik1bey Elf0305- 15 haftalığız benim çıkmaya başladı yavaştan hele akşama kadar yiyip içiyoz akşam olunca kendimden korkuyorum şimdiden böyleyse 9 ayda napcam ben diye bence bekle çıkmaması daha iyi 😂 çıkıncada psikolojin bozulabilir benim gibi
ysfali06 Elf0305- 24 hafta olduk hala belirgin değil 😅 tam istediğim gibi çok belirgin olmasını istemiyordum zaten 🤗
Elf0305- Aslanannesiayse aynen ilk gebeliğim ama yani insan tedirgin oluyor 🤦🏻♀️☺️ Bendemi sıkıntı diye ama iç karını duymuştum
annepanda Elf0305- benimde hic yoktu her sabah aynaya bakiyordum. 19. Haftada yavas yavaş çıkiyor.. simdi 22 haftalık olduk baya belli oldu..
Ohaezgi Elf0305- benim karnım 5 bucuk aya kadar dümdüzdü. Bebek sağlıklıysa napcaksın göbeği illaki çıkçak zaten canım daha erken😇
_aycaccelik Elf0305- ilk gebelikse mormal diyolar canım bende 27-28.haftamda artık çıkmaya başlamıştı
senakhrmn Elf0305- 24+2 deyim çok çok az çıktı karnım, ilk gebeliğim. Hamile pantolonu aldım ama hala eski pantolonlarımda oluyor yani o derece 🙈😂 karın büyüklüğünün bebek gelişimi ile alakası yok karın yapısıyla alakalı ☺️
Merrvvee Elf0305- ayy bende de hiç yok bi gariplik mi var acaba diyorum bi kaç aya kalmaz çıkar bence 🌼🥳😄