alininannesiiiii Mide yanması ne durumda sizde bu haftada benim çok aşırı var gece uykularımdan uyanıyorum resmen şuan bile yanıyor çok kötü
Gamzebilginn alininannesiiiii benmde çok kötü halde yanıyorr bazen miğdem bıle bulanıyor yanmadan 🙅🏼♀️
Ebraresma Biz de 27 haftalık olduk 72 kilo ile hamile kaldım şuan 75 oldum bakalım daha da alacak gibiyim
cerencann Ebraresma aynen bende öyle haftamız da kilomuz da aynı çarşamba kontrole gideceğim bakalım ne kadar olmuş kilom 😊
alininannesiiiii 1anne- sorma bende de durum aynı her dakika bişeyler yemek istiyorum ama kendimi biraz dinginliyorum yoksa doğuma kadar 20kilo almış olurdum yani
Zeynepahmett Betulice91 yakınız ben de 26+5im ikiz. 15 kilo aldım şimdiden:)) bebislerin kilosu ne durumda?
Betulice91 Zeynepahmett merhaba biri 940 gr biri 910 gr dı 3 gün önce kontrole gittim . haftaya 1 kiloyu geçerler gibi
Zeynepahmett Gamzebilginn 27.haftama iki gün kaldı. Bu haftaya kadar Cook uzak geliyordu doğum bu hafta ne olduysa bilmiyorum pat diye beni de doğum heyecanı tuttu. Yaklaşıyoruz artık :)
Gamzebilginn Zeynepahmett evet heyecanmı korkumu çözemıyorum ama 🤲🏻 Doğuralımda sağsalim şu dönemde korkuyor insan çünkü
Zeynepahmett Betulice91 maşallah canım benim de tam 27 olduğum gün salı günü kontrolüm var çok merak ediyorum onun için sordum
baby3_ Betulice91 ben 16 haftaya kadar kustum sanırım ondan. Normalde de ekmek şekerli şeyler yemiyordum. Yarın gidicem doktora . Ama 2 hafta önce 840-770 di
Betulice91 Zeynepahmett güzel haberler al insallah ? tek yumurta benimkiler seninkiler ne çift mi ? bakalım kaçıncı haftada Doğum yapacağz az kaldı
Zeynepahmett Betulice91 çift yumurta canim.. her kontrolde ödüm kopuyor doktor kötü bir şey söyleyecek diye ama çok şükür iyi gidiyor dediğin gibi bakalım kaç hafta dayanacaklar bıcırıklar içerde:) şeker yükleme yaptın mı canım
Betulice91 Zeynepahmett yaptırdım sıkıntı çıkmadı , biraz tansiyonum oldu oda geçti . bu 3-4 gündür ayaklarım şişti biraz gibi başka sıkıntım yok
alininannesiiiii Gamzebilginn daha şimdiden başladı yanmalar son aylar daha çok oluyormuş bakalım nolucak halimiz
Gamzebilginn Sağsalim doğuralımda bugun 7 aylık hamıle bırının öldüğünü duydum çok etkılendim 😔 sağsalim doğursaydık 🤲🏻
cerencann Bizde bugün tam 27 haftalığız kızımla 🤗 2 hafta önce kontrole gitmiştim bu zamana kadar 3-4 kilo almışım çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecek 2 hafta önce bebiş de 764 gramdı.