Of benimde mide yanmalarım başladı. Ben leblebi ve soğuk su içerek hafifletiyorum. Bide karbonhidrat yediğimde tetiklendiğini farkettim. Ekmek, mantı, makarna, vb. şeyler yememeye çalışıyorum ya da yiyeceksem doymadan kalkıyorum. Az az sık sık yemekte iyi geliyor sanki.