Kabızlık yaptı bende bide affedersin gaitam siyah olmaya başladı kabızlıktan dolayı bebeğimin hareketleri yavaşladı ve rahme baskı uygulamaya başladı doktora gittim ultrason da baktı bebek sadece kendi etrafında dönüyordu hareket etmiyordu direk ilacı bıraktık çok şükür şuan kıpır kıpır maşallah bebeğim