Merhabalar ben bu sayfada yaptırdım ,gerçekten tavsiye ederim ve reklam yapmak için demiyorum vallahi , bu sayfanın sahibi benim akrabam ve gerçekten zor durumda eşi inşaattan düştü çalışamıyor 3tane çocuğu var evi sobalı gerçekten zor geçiniyor bizde elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz bu sayfayı kurduk komisyonlu satış yapıyor yani çok çok az kazanıyor ama yinede destek olmak isterseniz sevinirim vallahi ben yaptırdım çok da memnun kaldım çok güzel geldi kumaş kalitesi yıkadım ütüledim hiç bir şey olmadı 🙏