ezg88 Selam kızlar🤗 isimli hastane çıkışlarınızı nerde yaptırdınız.dokuları nasıldı.bir iki sayfa arasında kaldım yaaa.baskının yanında dokuda çok önemli , Bilgi verirseniz sevinirim 😍
NeslihannK ezg88 Ben butikbebecik sayfasından 11li hastane çıkışını 150 tlye yaptırdım kuzum yıkadım solma çekme vs olmadi tavsiye ederim ekstra birde Angelbutik sayfasından Latte tavşan tulum yaptırdım 150 tl onunda fiyatı 🥰
morpella ezg88 ben instagramdan yaptırmıştım oğluma uniqon diye bi sayfa ozmnlar kampanyadaydı 10 lu penye hastane çıkışı 120 tl falandı çok güzel kaliteli ürünleri var men memnun kaldım şimdi doğacak kızımada yaptıracağım yine ama şimdi fiyatları 200 falan herhalde bi bak istersen yastıkta hediye ediyorlar yanında
seydaeg NeslihannK uyguna yatırmışsın ben ilk bebegime de orada yaptırdım diye Tubakugu sayfasına yaptırdım dokusundan da memnundum ama 230₺ 😕
NeslihannK seydaeg bazi sayfalar cok cok daha pahaliya yapiyo valla yine 230 da iyi eğer kalitesi falan iyiyse tabi. fazla da vermemek lazim tabi aslında 2 ay giyemiycekler bile hemen büyüyorlar 🤭🤭🥰
ezg88 seydaeg bende tugbakugu düşündüm , bi tasarımı çok beğendim. Malı filan güzelmiydi.beni düşündüren şapkada baskı olmaması ama
Dilayyy-es Olivia tasarıma yaptırdım valla hem pamuk hem aldıgı para sonuna kadar helal olsun okdar içime sindi
6217 ezg88 uniqon sayfasından geçen hafta 200 tlye sipariş verdim yakın arkadaşım yaptırmıştı çok memnundu bende ondan dolayı o sayfayı tercih ettim valla biraz pahalı evet ama en azından isimli ve anı kalacak 👼🏻💕
LLeylaa-12 ezg88 kesinlikle uniqon. Ben daha önce hediye yaptırmıştım. Şimdi de kendi bebeğime yaptırdım jakarlı kumaş olarak. Gerçekten kaliteli.
Mom092 ezg88 butikbebecik sayfasindan yaptırdım kargo dahil 150 tl dokusu flanda yumusacik guzel yikadim utuledim hic sorun olmadi ne çekme oldu ne urunde bozulma 👍🏻