Mctmelooo RukenRns merhaba bende adet günümden 4 gün önce kan testi verdiğimde sonucum 1.20 idi. Adetim bir gün geçtikten sonra Evde test yaptığımda silik çift çizgi cıkmıştı. Adetten bir kaç gün önce de olsa bence kan tahlilinde cıkmıyor.
Mctmelooo RukenRns evet haklısınız. Bence adet gununu bekleyin ondan ertesi gün test yapın bende ilkte kan sonucunda çıkmayınca çok üzülmüştüm ama hamdolsun🤲🏻
haziranin25i RukenRns negatif kuzu regli olacaksindir onun ağrıları başlamıştır. Yumurtlama değerlendirdiysen eğer regli dönemin 1 2 gün gecikecektir
RukenRns haziranin25i illa hamileyim demiyorum Ama regl ağrımı çok iyi biliyorum öyle bir şey değil bu 🤦♀️ Yumurta geliştirici vermişti doktorum adetin 3 üncü günü kullanma başladım 5 gün sürdü acaba ondan mı bu ağrılar anlamadım ama iyi değilim 🙄
haziranin25i RukenRns ondandır kuzu. Regli tarihini bekle eğer olmazsan müjdeli haberlerini duymak nasip olsun 🌸🤲🏼
Serrax RukenRns o zaman hamile kalmıştım kalp atışı oluşmadığından kürtaj oldum ama pıhtılaşmam vardı o yüzden. Şu an 23 haftalığız. Bu geçen sene Ekimde olmuştu.
Mom0101 İnş hamilesindir ama dediklerin yan etki falan olabilir cünkü daha 9 gün varsa gebelik olsa bile belirti vermez. Gebelik belirtileri adetten sonra gecikince baslıyor öncesi adet belirtilerinin aynısı ve okdr önceden olmaz
Serrax RukenRns şu an senin değerinin yükselme ihtimali var,beklemede kal. Ben de bu hamileliğimde yumurta geliştirmek için femara kullandım. İnşallah gebesindir😊
Tugbaturkan RukenRns benimde aynı senin gibi oldu adet günümü bekledim ve ilk gün gecikmesine rağmen pozitif çıktı yani demek istediğim olabiliyor 🙏🏻
Serrax RukenRns femarayı ikinci kullanışımda kaldım yani ikinci ay,ama aynı ay clife macun da kullandım tavsiye ederim. Ovulasyon testi de takip ettim. Allah da nasip etti çok şükür. Darısı sana olsun inşallah en yakın zamanda