Sumsumm Mrvdncr catlak nedeniyle kasinti olur eger catlak yoksa bile cildimiz cok geriliyor ve derimiz de hassaslasiyor. Soğuk pres kakao yagi alma şansiniz varsa benmari usulü eritip kullanin cok rahatlatici hemde etkili birsey
Nurdanblkoglu Mrvdncr merhaba bende 12 haftalık hamileyim ve şimdiden heryerim kaşınıyor küçük sivilceler halinde geçmiyor aile hekimim losyon yazdı suan kullanıyorum
gulcinsrdr Mrvdncr Evet bende yaşıyorum hatta nerdeyse 1 aydır çok kötü ikizlere hamileyin 35+3 oldular sabretmeye çalışıyorum 🥺🥺🥺
Ozge2805 Mrvdncr benim ilk gebeliğimdede inanılmaz derecede oluyordu testler vs yapılmıştı ama maalesef bişey çıkmamıştı 🙄 bu kaşıntı nekadar fazla oluyormuş insan cidden delirmiş gibi kaşınıyor . Nemlendirici sürün isterseniz duştan sonra tüm vücuduma uyguluyordum rahatlıyordum veya bebe yağı
Mrvdncr Ozge2805 çok zor dayanıyorum doktorum sezeryan yapalım dese koşacağım belkide ama dayanmaya çalışıyorum 😩 hergün duş alıp nemlemdirici sürüyorum ama malesef fayda etmiyor
Kizcek Mrvdncr tabii ki insallah yoktur tum kalbimle diliyorum ama bildigim tek testi bant yapistirip o banta mikroskop ortaminda bakmak, ki cogu hastanede yapilmiyor. Tanisi fizik muayeneyle konuluyor. Yine de yazayim istedim, gecmis olsun.
Mrvdncr ebrureyhan bende kaşımaktan sivilce gibi küçük küçük kabardı inşallah doğumdan sonra geçer benimde