Ceydakhvc
Ben de 34+3um doğum anını düşündüğüm bir saniye yok ,o kadar çok isim gücüm var ki doğumu düşünmeye fırsatım olmuyor 37den sonra izne ayrılınca doğurmamış olursam düşünürüm artık 😅
Bence korkmak için dahi olsa kendinize zaman ayirabildiginiz için sukretmelisiniz 🤗☺
Hem bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başlayınca doğum yapmaktan korkmak yerine onun doğum esnasında korkabilecegi düşüncesi geliyor insana , hiç kiyamiyorsunuz 🤗☺
Ayrıca hiç bunları düşünme ben ilk hamile kaldığimda çok korktum nasıl doğurucam ben kendim kucugum daha diye , nasıl anne olucam diye düşünmekten kendimi yedim bitirdim. Kendime bi türlü yakistiramadim sonra doktora gidince gebelik falan yok olusamadan düşmüş dendi ve kıstım olduğu için çocuğum olamayacağı söylendi.
Ben sonra bu düşüncelerimden dolayı çok utandım, evladim hicbir zaman olmayacak mı diye düşünmekten hicbir şeye odaklanamaz oldum.Sonraki 2 ay sonra hamile kaldım ama o 2 ay hamile birini görmeye tahammül edemiyodum içten içe..