Göbeğim çıktıkça orda bir melek olduğunu daha da hissediyorum ona daha da bağlanıyorum sanırım o da bana. İlk başlarda derlerdi hisseder bebek sakın stres yapma ona da geçer diye çok inanmamıştım zaman geçtikçe herşey iyi oluyor inşallah doğum da güzel olur 🙏