Papatya08 ya kendimi bildim bileli hamile kalan doğuruyor insan kendi yaşamadan ne nasıl hiç bilmiyor etrafında bu konularda deneyimli çok bilgili insanlarda olmayınca basın agirsa veya başka bişey hamilelikten normal diyorlardı . Doktorda iyi takip edemedi . 6. Ayda çok kötü baş agrisii çektim basimdan gözüme vurdu gözüm sulaniyordu sürekli kafamı aşağıya egemiyordum migren sanıyorsun sunizit zannediyordum doktora bile gttim iç hastalıklarına ilaç dahi vermediler sadece parol vermişlerdi röntgen çekmeden bişey diyemeyiz demişlerdi megersem.dogurduktan sonra yasadifim şeyleri araştırınca tansiyonun etkisi oldgunu gördüm son ayında tiroid kolesterol fekanda ciimisti meğer tansiyon gebelik zehirlenmesi vücudumun organlarına vurmaya başlamış son anda kurtuldum Allah’a şükür rabbim kimseye yaşatmasın