26262626 35+5 haftalık gebeyim çok akıntım var ve kaşıntı yapıyor sürekli peçete kullanıyorum bende tahriş olmasın diye peçeteye iki üç damla bebek yağı damlatıyorum
idrar yolu enfeksiyonum vardı benim kusmam hala devam ediyor diye doktorun yazdığı antibiyotik ilacı kullanamadım o yüzden iğne yazdı beş tane şuan hergün onu vurduruyorum çok faydasını gördüm multisef 750mg
ilaç içip kusanlara tavsiyem doktorunuza bunu yazdırın 😊