Pollymom snnur97 benim 3 gün var.test yaptim negatifti.belirtim hiç yok.insallah pozitife döner :) beklemedeyim
Sumeyye544 Bsraao gözlerim doldu vallahi çok sevindim ne kadar güzel Allahım sağ salim kavuştursun inşAllah canımmm💕
Sumeyye544 snnur97 adet olucam sanırım hafif kasık ağrım var canım hiç dikkat etmedim sanmıyorum ama nasip tabi
Bsraao snnur97 evet ben daha önce de kaybim vardı. Her hamileliğim aşırı bel ağrısı oluyor ama inanılmaz hiç geçmiyor öyle anladım 🙂
Mrvcbltt 28 de olmam gerekiyor benimde bakalım denemeye devam hakkımızda hayırlısı olsun kızlar umarım bu ay bizde hamileler kervanına katılırız 😍
Bsraao Sumeyye544 evet canım genetik testi verdim ve orda pıhtılaşma çıktı iğne kullanicam hemen baslicaz
Hakikitosunpasa Anneadayi52 akıntı göğüs hassasiyeti ve kasık agrısı benim böyle oluyor onun harici ovulasyon yapmıştım 1 ay tam adet takvimindekiyle uyumlu. Kendini dinle anlarsın en azından akıntıda artış olucak