EdaY34 ben hiç birini içmiyorum ama rahatsız etmiyor beni ilaç içmeyi sevmedigim için içmiyorum bendede kansızlık var bende korkuyorum sezeryan olucam kan fazla kaybederim diye bide bebeğimin karın çevresi 2 hafta geriden geliyormuş zayıf doğar dedi doktor ☹️ acaba buda ilaçları içmiyorum diye mi düşünüyorum sağ salim kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲🤲🤲