Su5678 sadece onemli seylere cagiriyor kan idrar falan vermiyorum onu gittigim hastanede yaptiriyrm gebelik takibi kayit icin gittim aşı kagıdı verdi o günlerde aradı aşımı oldum bir kaç kez ilaç vermek için cağırdi son kez 35 haftalikken gel dedi dahada gelme dedi bebek doğduktan snra gidicem başka da gitmeyi dusunmuyorum aşı haricinde virus nedeniyle sık gitmenin anlamı yok zaten rutin kontroller hastanede de yapiliyor