Ben hamile olduğumu öğrenince gidip bilgi vermiştim hamileyim diye kendi doktorumdan önce aile hekimimiz kan tahlili yaptı. Sonuçlara göre iğneye başlattı hemen. Kan ve B12 değerlerim çok düşüktü. 12. Hafta da başlamam gereken B12 hapıma 7. Hafta da başlattı. Günlük iğnelerim haftalık şuan ben çok memnunum.