Hulyatrkz ya maşallah peki tıbbi genetige gittiniz mi? Doktorum gerek yok bir kez düşük normal dedi. Kan sulandırıcı falan kullandınız mı hamileliginizde. sağ salim kucaginiza alin evladınızı.
Bir şey daha sorcam bu beta HCG düşmesi önemli mi , takibini yapmasam kan testi vermesem sorun olur mu akışına bıraksam.