Deletedmom59 raporlu olanları normalde sıraya koyuyorlar ve orda baya sıra oluyor 5-6 ay sonrasına mesela gün verebılıyorlar ama tüp bebek merkezi olan bir devlet hastanesine gittiğinde ben özel olarak yaptırmak istiyorum dersen yardımcı olurlar sosyal guvencen varsa kan tahlıllerıne ödene yapmıyorsun yine ılaclar ucretlı oluyor bırde yumurta toplması dondurması o süreç ücretli oluyor uludağ fakultesinde yaptırmıstım ben ve cok ılgılılerdi heleki yumurta buyume surecınde bır gun arayla hastanedeydim sureklı kana bakıldı eşimin tüm tahlilleri yapıldı tutma sansını düşürcek en ufak riske girmediler tüp bebek normal yolla hamile kalamayanlara uygulanıyor tedavi sonunda senin en iyi yumurtanla eşinin en iyi sperminden olabilecek en iyi embriyoyu rahme yerleştiriyorlar gerisi nasip bazen çok iyi yada daha düşük kalite bir embriyo bile tutabılıyormus ama tup bebek merkezleri tutma şansının en yuksek oldugu zamanda yerlestırmeye calısır genelde