Deryabal bendede öyle yaşım 27.kilom 78.bende pcosun her belirtisi ve tanısıda var gecen sene buzamanlarda aşılama yaptırmıştım ilk aşılamam tuttu ama 12.haftamda düşük yaptım ama 5.haftadan beri ağır kanamalarla ilerledim zaten düşeceği belli gibiydi artık her dr bunu söylüyodu çünkü.düşükten sonra 3ay korundum kürtajda oldum çnkü sonra dr araştırmasına girdim ve hep bahceci diyodum zaten.bütün tahlillerimi yaptrdım sadece kanımda pıhtılaşma çıktı ama çok az bu düşüğe engel diyemem dedi dr.şuan hem çok heycanlı hemde aynı seyler olurmu diye çok korluyorum ve zamanda hiç geçmiyo ayın sonu regl olucam inş sonrasında başlıycaz transfer için ilaç vs kullanmaya.çok uzun oldu canm valla kusura bakma 😊