Marvegas1 Asude967 aynı haftadayız bende bu ay çıksın başlıcam inşallah ocakda 32 haftalık olcaz inşallah ozman baslicam
Yooop Asude967 Valla ben 32 oldum bu gün hiçbirsey yikamadim utulemedim halsizlik çok nasil yapicam bilmiyorum 🤷🤷
mom_ 30.hafta bitmek üzere ve herşey hazır. İyi ki erkenden hazırlamışım inanın yemek hazırlamak bile zor geliyor sırt ve kaburgalarımdaki ağrılardan.
Acr35 Asude967 dimi ama baya z Asude967 saol cnm aynn vlla cok zor oluo Allh hepımızın yardımcısı olsun ınslh bklm