Byzaoz Asude967 sen zorlamissin kendini dikkat et kendine canim niye yordun bu kadar. Ben yavas yavas yaparim artık
Asude967 Byzaoz ya sorma eşim vardiyalı birde covitten gelmeyenlerin yerine hep mesaili çalışıyorlar bugün evde diye yüklendim
minik_kalbim Asude967 valla ben de artık tamamlayip baslamak herseyimi hazir etmek istiyorum ama eşim doguma 2bucuk ay var diye çok rahat 😒27+5
Asude967 Mammimammi yavaş yavaş başla Canım ikinci oğlum 36 da geldi benim herşeyim hazırdı Allahtan o yüzden neolur neolmaz diye yaptım erkenden
Asude967 Tuba04 bn kurutmada kuruttuğu içi biraz kırıştı gibi geldi o yüzden ütüledim bebek olunca ütüleyemem zaten okadar boş vaktim olmaz çünkü
mucizekese Asude967 29 a girmeye az kaldı hepsini yıkadım yarın utulemeyi düşüyorum ama gercekten cok zor is küçük kucuk bir suru şey var. sermek kurutmak zaman alıyor birde bu havalarda hemen kurumuyor geciktirmemek lazım
Aynurr16 Asude967 kesinlikle katılıyorum 30 dan sonra bi ağrlık çöküyoki anlamadım bile valla ve son zamanlarda çok iş yapmamak enerjiyi doğuma saklamak lazım çok lazım olucak çünkü 🌷
ikizminikler Asude967 ayy ben ikiz gebe halimle tamizlikti kıyafetti 33 de yaptım Allahtan doğurmadım hallolur bi şekilde diye geçiştşrmiştim ama olmuyormuş her yerimi ağrıttım 😅 aklı olan erkenden işini bitirsin
Kelebekler Serkljlı bi anne olarak düşük riskimiz olduğu için su an aldığım eşyalara bile bakamıyorum 23. Haftadayım. dua edin bayanlar kimin duasının kime geçeceği belli olmaz inşallah 37-38-39 görürüz de o zman hazırlarız artık 🤲🏻
Eylul58 Bizde yıkadık hurçladik baza altına kaldırdık, son zamanları beklemeye hiç gerek yok ,bu şekilde ne tozlanıyor ne birsey oluyor 😊 27 haftalik olcaz sırt agrimdan duramıyorum iyiki yapmışız valla
Zgeylmaz Asude967 bende 27 haftadayım bu haftaya kadar çok enerjiltim artık şiştiğimi ve ağırlaştıpımı hissediyorum yavaş yavaş allah nasip ederse 1 -2 haftaya bende başlıcam geçe kalmasın ❤️
Tatlimm_tatlimm Asude967 siz de bendensiniz. Çok endişeliyim ağrılar normal mi ya. Kasılma yani sertleşme oluyor mu