BuseDemirZeytinci canım bende 6. Haftada yaşadım düşük tehdidi dediler progestan kullandim çok mide bulantısı yaptı doktora sorup bırakmıştım. 12. Haftada kendimi çok yordugum için kanamam oldu yine. Progestan fitil verdi bide iğne verdi. Hala daha da kullanıyorum 14haftalik olduk sabah randevum var bol bol dinlen sende cnm. İnşallah tez zamanda kucağımıza alırız 🙏