Mervee88 2minisannesii benim sızıntı şeklinde eğilip doğruldukça sürekli geliyordu eğer 1 defa oldu ve bi daha hiç olmadıysa idrar kaçırması da olabilir.. hatta bana da başta idrar olabilir demişlerdi ama yapılan testte amniyon sıvısı olduğu anlaşıldı
meteelif riske girmeyin bence.. kesede sızıntı varsa doğum başlamış olabilir, amniyo sıvısı kaybı bebekte kalıcı hasarlara sebep olabilir.
Dilara1503 2minisannesii herkes size gidin hastaneye diye yazmış siz tekrar gelmedi bekleyeyim diyorsunuz. O zaman sormayın zaten siz kararı vermişsiniz. Allah korusun nasıl böyle bir riske giriyorsunuz belki de o su geldi ve suyunuz bitti nerden biliyorsunuz..
Deletedmom15 2minisannesii git canım nolur nolmaz su azalması bebek için riskli bi durum umarım iyi seviyededir suyu