3 gündür karnımda ve belimde ağrı var şuan bile devam ediyor. 33 +5 haftalık hamileyim.
Dün gece afedersiniz lavabodan sonra yani idrarimi yaptıktan 5 dk sonra istemsizce 1 çay bardağını anca doldurur şekilde sızıntı geldi ayakta. Ne yapmalıyım. Suyum mu geldi acaba?