Tatlimm_tatlimm Benim de hareketli. İlerleyen haftalarda nst’ye girince anlaşılıyor o kasılma dediklerim aslında sancıymış. Nst’de kasılma denk geldi hemen çıkmış sancı 60-70lere. Doktor fazla önemsemedi haftam ileri diye. Sen doktora gidince söyle muhakkak. Magnezyum da veriyorlar zaten belki kullanıyorsundur.