Tatlimm_tatlimm canım ben 26 da yaşadım şiddetli kasılmalar toplanmalar herkes normal dedi ama ben yine de hastaneye gittim, karnım sertleşmiş bebek aşağıya baskı yapmış rahmim incelmiş, son anda erken doğumdan kurtuldum, Allah korudu, burda ki “bişey olmaz yaa canm normal şeyler bunlar abartma” gibi yorumları dinleseydim belki erken doğurup bebeğimi kaybedecektim, o yüzden sizden rica nolur ne olmaz gidin bi görünün🙏🏻