Haticedemir1 çok şükür öyle büyük şikayetim olmadı. İlk 3. ve 4.gün kasık ağrım oldu. Şuan da ara ara batmalarım oluyor. 5.gün embriyosu benim. günde 3 defa estrofem, günde bir kere progestan iğne kalçadan, coraspin ve d vitamini, folik asit. Sizin bir şikayetiniz oldu mu? Siz neler kullanıyorsunuz?