Sbnm06 Eşimde varikosel vardı ameliyat oldu düzeldi. Ben de de pcos var ve kendi mi bildim bile ilaç içmeden regl olmuyorum çok fazla yumurtam var ve büyümüyorlar. Aşılama diye çıktık yola ama doktor tüp bebeğe geçelim dedi geçtik geride kalan herşeyim temizdi. Amh ,hsg , kan testlerim falan iyiydi yani. Bakalım pazartesi beta HCG yaptircam ve hikayemiz devam mı ediyor yoksa burada bitti mi 😔