Çook teşekkür ederim canlar cevaplar için. Hani erken almak iyi değil falan derler ya.. aslında hiçbir hurafeye batıl inanca inanmıyorum ama mesele bebek olunca bir de duyduğumuz olumsuz doğumlar olunca insan korkuyor.. ikiz olması da erken doğum riskini düşündürüyor