Mvdlll özellikle kesi yapmayan doktorlar var araştır o doktorlardan bul derim. Ben bulmadığına pişman oldum sonradan. Ama bazı yerlerde kesi de lazım diyorlar. Bence kesi yapmadan doğurtan doktor bul en iyisi. Kesilirken hiç hissetmiyorsun, dikilirken biraz hissediyorsun. Korkulacak bir durum yok başımıza gelince biz kadınlar her şeyin üstesinden geliyoruz