Milissy bence alakası yok ben 90 kilo ile hamüle kaldım 98 ile bitirdim. 6 yıl önce bana teşhis konuldu endokrin bölümüne sevk edildim 3 yıl ilaç tedavisi aldım banamısın demedi yumurtalıklarımı kaplamış minik minik sayılamayacak kadar çok kistler ver dedi hormon seviyemi bozduğu içinde yüzümdeki tüyler siyahlaştı bende salak gibi aldım şimdi sakalım çıkıyor çenemde ve gıdımda. Doktor bana bu sonuçlarla uzunnn bi tedavi gerektirecek uzun bir yolun var çocuğunun olması için ama benim zaten bir Kızım bir oğlum vardı. Bende umursamadım açıkçası korunmadım da düzensiz adetlerim vardı zaten 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim ben şok 😳. Demem o ki rabbim ol derse oluyor. Şimdi 2 ay 25 günlük bebeğim. Rabbim biran önce sanada nasip etsin inşallah 🙏