Milissy merhaba benim iki yumurtalığımda da polikistik over ve ayrıyetten normal kist vardı 2 cm lik adetin düzenliyse ve dedikleri gibi herhangi bir hormon bozukluğun yoksa kilo gibi sıkıntı yapmana ve tedaviye gerek yok 6 ay kadar korunmadan ilişki yaşa olmazsa tedavi düşün ve sakın kendini strese sokma. Ben hiç bir tedavi olmadan hamile kaldım çok şükür şuan 2 aylık hamileyim.