masallarin 2 ayımda rahim içi kanama alanım vardı aktifte bir kanamam 3 ayımın sonlarında bu kanama alanı kayboldu bu seferde plesantam rahim ağzına indi kanamalarım daha yoğun devam etti hastanede yatmışlığım bile var ve en son dün 21 +1 günlük olduk dün öğrendimki suyum aşırı azalmış doktor bebeğimin yaşama ihtimali yüzde on doğarsada hayatta kalma ihtimali yüzde 5 dedi ama bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum ve gelişimide iyiydi son ana kadar bekliyorum umutla