masallarin kizlar dusuk riskiniz oldugunu doktorunuz neye gore soledi kesemi asagidaydi seklimi bozuktu kanama alanlarimi vardi bunu neye gore soluyolar ultrasonda belli oluyormu v
edaelifokmn masallarin benim plasentam aşağıdaydı buna bağlı kanamam olmuştu 18.haftada kanamayla acile gittiğimde düşük riskimin olduğunu söylemişlerdi
Sabriyeusk masallarin kanama alanım vardı. Ultrasonda net bi şekilde görünmüştü. 6 haftalıkken olmuştu. Şuan 16+5iz zamanla o alan küçüldü kayboldu
Baybymucize masallarin ilk ondan önceki gebelikte düşük yapmış olmak ve kanama lekelenme olması bende olan buydu canım şimdiki gebeliğim de de bunyüzden düşük tehdidi olarak görmüştü şuan 29+2 olduk
Tazegebe1 masallarin benim riskim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı maalesef o yüzden bu riskli bi gebelik daha çok dikkat etmem gerekiyor🤭
Peraaaa Benin kese altı kanamam var Tüp bebekliyim bende… 2 gün hastanede yoğun kanama ile yattm geçen hafta… O günden beri hergn kahveakıntım var.. Doktor normal yapacsk bişry yk bekleyecez diyoe :(
masallarin Cinarinannesii_ 😪😪 anladm cnm cok gcms olsn ya bnmde lekelenmeler war 7+4 um dun gttm kontrole rahim agzi uzunlugu vs skinti yok normal kese weya yakininda kanama alanida yok ama korkuyrm cok
Cansugurses masallarin 13 haftalık hamileyim gece ağrı ile uyandım kanamam vardı apar topar hastaneye gittim düşük riski dedi salı günü gittim hersey normaldi ama ne oldu neden oldu anlamadım 2.gebeliğim ilkinde tempolu Bi işe sahiptim hiç oturuyordum hata ama onda bişey olmadı bunda oturduğum yerden böyle bişey başıma geldi p.Tesi kendi doktoruma gidicem inşallah sağlıkla sıhatli alırız bebeklerimizi 🤲
masallarin Cansugurses isllh sorun olmaz farkli doktor oldugu icin bnce kafaniza takmayin ndn oldugunun aciklamasni yapmadmi
Cinarinannesii_ masallarin teşekkür ederim canım kendini üzüp strese sokma inşallah sağlıkla sıhhatle kavuşursun bebeğine
Cansugurses masallarin kan grubumdan emin olmadıgımı söyledi ilk bebeğimde hiç bir sıkıntı yoktu dedim eminim ilk gebeliğim değil ilkinde herşeyi yaptık kızımla kan grubumuz aynı dedim sonra bişey demedi kendi doktoruma attım tahlilleri yazdığı ilacı dediklerini dinlen dedi ilaçı kullan p tesi gel dedi sağolsun kayınvaldem yardımcı oluyor yoksa 14 aylık Bi bebeğim var yerinde durmuyor yatmam imkansız olurdu😔
Tugcekkkkk masallarin benim ikinci gebelikte kese şeklinde yamukluk vardı. Düşük riskin çok yüksek dedi ve düştü maalesef. Şu an ki gebeliğim ikiz. Doktorum kanamam oldugu için bol istirahat önerdi. Çok şükür atlattık sıkıntılı süreci
Sevoo_-genc Bende 6 haftalik hamileyim 2 gundur ozellikle lavaboya gittigim zaman adet kanamasi gibi kanamam oluyor kese assagidaymis doktor dusuk riski falan demedi am neden boyle kanama oluyor anlamadim aradada adet sancisi gibi sancim oluyo
masallarin Sevoo_-genc sizin tup bebekmi normalmi? benimde ozellikle tuwalete gittigmde oliyor doktoru aradim az once yerlesmeden oliyor rahim buyudugu icin oluyor diyor yani kanama alanim yok blmiyrm progestan fitil yazdi bide
Nur123456789 masallarin Bende kanama ile gittim plasenta aşağıda progestan iğne yapıyorum 3 günde bir canım
Sevoo_-genc Nur123456789 bende kanama ile gittim ama bana o ilaci kullanip kullanmadigimi sordu kullanmiyorum dedim yazmadi
Sevoo_-genc masallarin masallarin yok normal ama bna hic ilaac faln yazmadi pazartesi muayeneye gidicem tekrar ayni adet kanamasi gibi geliyor ultrasyonda bisey gozukmuyo
Cinarinannesii_ masallarin sakin olmalısın canım.cunku bi sorun olmasa bile stres de sorun olur gebelikte dua et bol bol kafanı kurcalayan bisey olduğunda başka şeylere yönel Allahın izniyle bi sorun olmaz kuzum