Gozdeeb benimde düzen şu oldu sabah uyanıyorum 1 saate gözüm yatağa düşüyor yatıyorum kalkiyim diyorum olmuyor öğlen 11 gibi geri uyuyup 3 te uyanıyorum ama sanki 3 gün uyumamış gibi yine uykuluyum zarzor kalkıp akşama biseyler hazırlıyorum yiyoruz ben bi daha uyku uykuyla savaşıyorum resmen. Ama benimde sıkıntım orda ev temizlencek çamaşır bulaşık bir sürü var iş var yapamiyorum yapayınca kendimi çok huzursuz hissediyorum ruhen yipratiyorum ise yaramıyorum evimin işini bile yapamiyorum diye