Miralinda Kızlar 4 ay olacak hamileyim başından beri gündüzleri sürekli uyuyorum günün tamamı boşa gidiyor işlerim yarım kalıyor uyumak istemiorum ama uykudanda gözümü açamıyorum ne zaman geçiyor bu durum
Elfynsmr Miralinda 2. Trimester döneminde daha iyi hissedersiniz 3. Trimester döneminde tekrar uykuya düşüyosunuz iyi bişey bi bakımdan vücut dinleniyor doğuma hazırlanıyor
Gozdeeb Miralinda normal bende oyleydim. 29 haftalik olduk bidaha basladi uyku durumlariii. Sabah kaldirmasalar kalkmicam. Ustune vide oglenleri uyuyorum 3 4 saat🤣 bosverr uyu dinlen iste boll boll. Birak kalsin ev isi. Yemek yap yeter🤣
Miralinda Zeynepbora47 aynen bende doymuyorum yemek yemeye kalkıyorum sadece ondada gözüm yatakta oluyor yeyimde hemen yatiyim diye
nur94_ Ah keşke bende öyle olsam valla hamile olduğumdan beri inanılmaz uykum geliyo normalde de çok uyuyan biriydim zaten ama 30.haftamdayım hala gözlerimden uyku aksa bile dahi çok az uyuyorum gece 3-4 bi kalkıyorum sabaha kadar uyuyamıyorum 😞 herkes bol bol uyu bebek olunca uyuyamıcaksın zaten diyolar ama yok uyuyamıyorum 😂
mom_ nur94_ Al benden de o kadar. Benimde 30+4 haftalık. Uykuyu çok sevmeme ve uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum. Sürekli tuvalete kalkıyorum, bel ve sırt ağrıları, mide yanmaları, kramplar derken uyku problemi yaşıyorum. 🤦🏻♀️
Hellolo Uyuyanlara hayranım benim gram uykum gelmiyor ve geceleride defalarca uyanıp dönüp duruyorum 😂
Miralinda Hellolo bi dönem bende mide bulantısı kusma yüzünden öyleydim o zamanda aşırı uykum vardı ama mide bulantısı uyutmuyordu gece boyu ha kustu ha kuscam yatağın içinde otururdum
Miralinda Gozdeeb benimde düzen şu oldu sabah uyanıyorum 1 saate gözüm yatağa düşüyor yatıyorum kalkiyim diyorum olmuyor öğlen 11 gibi geri uyuyup 3 te uyanıyorum ama sanki 3 gün uyumamış gibi yine uykuluyum zarzor kalkıp akşama biseyler hazırlıyorum yiyoruz ben bi daha uyku uykuyla savaşıyorum resmen. Ama benimde sıkıntım orda ev temizlencek çamaşır bulaşık bir sürü var iş var yapamiyorum yapayınca kendimi çok huzursuz hissediyorum ruhen yipratiyorum ise yaramıyorum evimin işini bile yapamiyorum diye
mmavi Uyusamda uykumu alamiyorum kafam agir kalkiyorum yine bende buna cozumu olan varsa bekliyorum 🙈
Kimkibu Miralinda 12 haftlık şuan en basından beri sürekli uyuyorum bende başka bir şikayetimde yok şükür hep uyku baska bisi yok ama bunaldım artık uyu kalk uyu kalk bisice yapamıyorum daral gelio uyumicam diyorum oturdugum yerde gidiyorum😂
Miralinda Kimkibu yok psikolojik olrak kendimi çok kötü hissediyorum işler bir ton beni bekliyor yapamiyorum evin içinde başka şeylerle vakit geçirmek istiyorm olmuyor yani ev işleri öyle kaldığı için kendimi işe yaramaz yetersiz hissediyorum yani bu durum beni ruhen çok etkiiyor
Bittercikolata Miralinda bence şimdi uyuyalım ilerde uyku yüzünü zor görürüz ben tadını çıkarıyorum şimdi uyumanın 😄