Kadze S-erap bence bir hafta daha bekle git hem belki kalp atışı da duyulur ben sözde altı haftalığım die gittim geç yumurtlama dört haftalık çıktı iki hafta daha beklicem sdce kese göründü şu dönemde erkenden gitmene gerek yok bence
Laylaaaaa Adete göre 5+6 bebeğim 6+6 5+5 de hepsini gördük çok şükür bu günle değil bebekle ilgili herkeste değişen bisey yani bebek de bence 🥰
askanne10 S-erap gcetin Almanya Mart’ta acil değilse özel klinik olmasına rağmen hamileleri 10 haftadan önce kabul etmedi doktorum covid var gelmeyin kliniklere gerekmedikçe dedi ve ilk haftalar bir şey görünmüyor dedi bende ilk 11 haftaya yakın gittim ama ben hamile bir olduğumu 20 günlük gibi anlamıştım
[silindi] S-erap ben 7de gitmistim, 4. Haftada test yapmistim ama erken diye gitmedim. kalp atisini duyamamistik,oyle olunca 8’de bidaha cagirmisti doktor sonra ayda bir derken bazen 5 hafta falan da oldu.
2prensesannesiiiii S-erap 8 haftalık oldum hala gitmedim ilk gittiğimde kese küçüktü 2haftaya gel dedi ev taşıdık derken geçti ve virüsten korkuyorum çünkü 2 yaşında bir miniğim var ama haftaya gidicem inşallah
Ayseninannesi S-erap ben idrar testinde öğrenip 7. Haftaya yakın gitmiştim hiç acele etme zaten yapılan muamele seni üzer bekle kalp atışında duy gel evine 🤗
Eminik S-erap ben 6 hafta geçince gittim herşey daha net oluyor kese kalp atışı falan şimdi gitseniz haftaya yine çağıracak
KasimMom S-erap 3 aylık hamileyim bu aya kadar gitmedim geçen annem zorladı git diye 1 hafta oluyor herşey normal 🌸
DenizC S-erap folik asiti sağlık ocağında yazdırmıştım ama oranın yazdığı biraz mg yüksek oluyormus doktora gidince değiştirmişti dakik asiti Demir’e hala başlamadım 18 haftalığım