Htc38 S-erap S-erap Bende 5+3 deyim canım geçen hafta ilk kan testi vermek için gittim gebe olduğumu öğrendim doktorum haftaya gel kesesini görürüz inşallah dedi bu hafta gideceğim hayırlısıyla bakalım görecek miyiz 🥰
DenizC S-erap canım bende 5. Haftada kan tahlili verdim hamile olduğumu öğrendim yedinci haftanın sonuna kadar bekledim daha sonra tekrar bide kalp atışı için gitmemeyim diye malum korona sureci ☺️
Zehra333 S-erap merhaba canım bizde bugün 5. Haftamıza girdik perşeöbe günü kan sonucumuz 85 ti doğal olarak keseyi göremedik pazartesi tekrar gel dedi doktorumuz beklemedeyiz
S-erap Htc38 5+1 benim de 2. Bebeğim olcak kısmet olursa. Oğlumda 5+5 de ultrasonda görmüştü doktorum. Ama sımdı dönemden dolayı korkuyorum , çevremdeki sağlıkçılarda 7. Hafta da git diyorlar hem kalp atışını duyarsın 2 kez gitmene gerek kalmaz diyorlar
S-erap Glz15 tek değilmişim sevindim bu duruma :) insallah 7. Hafta da gittiğimiz de kalp atışı da kese de görünür
S-erap DenizC ne zaman gitmeyi düşünüyorsun peki canım , ve bu arada sadece folık asıt kullanıyorsun di mi Demir’e başladın mı ?
DenizC S-erap folik asiti sağlık ocağında yazdırmıştım ama oranın yazdığı biraz mg yüksek oluyormus doktora gidince değiştirmişti dakik asiti Demir’e hala başlamadım 18 haftalığım
Lraybrs S-erap ben 7. Hafta da gitmiştim. Hem bebeği görürsün, hem keseyi, hem kalp atışını herşeyi bir kere de duyarsın canım :)